Slalom ,

Varför går tiden så långsamt, jag ska med min syrra och åka slalom om en halv timme typ med tiden står HELT still.
Jag skriver ett litet inlägg för att jag hade inget att göra men ...  det är ju kul att skriva.
Jag skulle SMS:a pappa at than skulle komma ihåg att ta med en muss med hem från sitt jag.
Tror ni jag kom ihåg det ?!?! men iaf, jag glömde teckisarna på skolan oxå men dom jag jag hämtat,
och så skulle jag till Cornelia och vi skulle hinna före Ludwig och Jakob ( Cornelias lille bror och hans vän )
Jag skulle jag hämta mina teckisar oxå men jag hann före Ludwig och Jakob för dom gick ju typ myr steg.
Men iaf vi skrämde dom lite och det var inte så snällt men ... DET VAR SKIT KUL !!!!!

Ha det bra för nu ska jag gå och ta på mig nått underställ och ta av mig mina stuprörs jeans.


P.S. Det kanske blir ett litet kvälls inlägg senare när jag har varit och åkt slalom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0