Nu har jag inte skrivit på länge : )

Hejhej : )  
Nu var det ett tag sen jag skrev i min lilla blogg och jaa , jag är ju inte så mkt för att skriva blogg men iaf,,, jag kämpar vidare.
Just nu är jag med min kära kusin och jag tror att vi ska gå och lägga oss snart ,,, men vi kommer ju inte somna på ett bra tag : D

Tidigare idag var vi på stan och strosade lite grann ,,, vi skulle gå till godistorget men dom hade ju typ ingenting där så vi gick till hemmakväll istället och där har dom AS mkt godis så vi köpte ganska mkt men inte en godis finns kvar.
Sen så köpte jag snoddar, klämmor och en got2b sparkling hårsprej för 50spänn ,,, på Åhlens kostade den 70.
när vi var på väg till hemmakväll så stod det några killar och rökte ,
och det var ganska halkigt ute osh just när vi gick förbi dom så höll cecilia på att halka så typ hela Luleå hörde när hon skrek ! tror  ni jag skämdes ?!?!

/ L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0