0.48 ska se film (litet nattinlägg för er skull)

Jag har just tagit bort min ansiktsmask, Elin & Cecilia håller på att ta bort sin !
jag, min bror, Cecilia & Elin drog på en liten ragg och hämtade mina sovkläder å allt annat man behöver när man sover borta, tidigare ikväll har vi mest varit sociala med våra kära föräldrar och morföräldrar , ätit chips & sett på körslaget .. snart blir det att se en film som heter Alex Rider Operation Stormbreaker jag har aldrig sett den tidigare men den verkar bra plus att killen som spelar huvudrollen är söt som socker ! så nu är det en energisk flicka som sitter med en tandborste i munnen som skriver och ska snart krypa ner i täcket och mysa med en film ..

/ L


huvudroll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0